Uppladdning

Ha, att Lotta tyckte att det var dags för mig att uppdatera bloggen måste ha svidit riktigt mycket hos mig. Hallå eller, jag går från att knappt ha skrivit några inlägg alls den senaste tiden till två stycken på samma dag. Knas.
 
Det märks då på mig att det är en lång dag som börjar närma sig sitt slut. Jag har varit alldeles för dålig med sömnen det senaste, allt från bra tv-serier till jobb har kommit emellan och sen så visar det sig att klockan har slagit midnatt. Men nej, när jag har satt punkt för detta inlägg så är det avstängd dator som gäller. Tror ändå att Sara åkte härifrån för säkert en 30 minuter sedan och här sitter jag och slösurfar. I och för sig har det väl en "anledning". När vi fick sett klart på Måns semi i Eurovision var det ju dags för nörden i mig att börja kolla alla bettingsidor, gammal statistik, läsa bloggar och jag vet inte vad! 
 
Tja, ska jag vara helt ärligt har jag en bild i huvudet när vi svenskar går loss över Måns vinst på lördag. Vi ska nämligen gå ihop ett gäng européer och några australiensare och se på kalaset tillsammans, det ska bli intressant att blanda nationaliteter och se vad det blir av detta.
 
Ha, juste. Tyckte att jag var hysteriskt rolig när jag åkte iväg till Soviet för att köpa Swedish fish strax innan Sara kom över. Måns, you better work it!
 
 

Kommentera här: