Dagarna som har passerat

Torsdag var en sådan dag som verkligen blev, hoppla-det-kanske-är-dags-att-hålla-i-plånboken. Det som jag sponant minns mest var Moas kommentar när vi var på Nordstrom Rack, något i stil med "Var det inte du som skulle spara pengar till resemånaden?". Mjo, så skulle det kunna vara. Men som Lotta sa när jag skypeade med henne, det fanns ju faktiskt en anledning till alla köp. Ni vet hur man brukar bortförklara det man har spenderat? JAG HADE FAKTISKT EN ANLEDNING TILL ALLTING I TORSDAGS. Hur som helst, jag skulle "bara" lämna tillbaka två grejer på Forever 21 och det slutat med att jag fick både lämnat tillbaka och handlat på mig nytt. Det följde med klänning, skor och parfym från Nordstrom rack. Klänningen ser ni på bilden, och en sommarklänning var det ju dags för nu? Sen har jag varit sugen på Toms, också på bilden, superlänge med tanke på att de är så otroligt sköna. Och min parfym börjar ta slut och det känns ju lite dumt att stå där en morgon utan något alls. Så på Nordstrom Rack sa det bara tjoff. (Rätta mig om jag har fel, på Nordstrom Rack säljer de väl typ förra säsongens prylar?). 
 
Och Moa hade inte varit på Target, så varför inte en runda tänkte jag då? Vi rullade bilarna dit och jag tänkte att, om jag nu har lämnat tillbaka ett par ballerinor på Forever 21 behöver jag ju skaffa ett par jag faktiskt gillar. Ojdå, dags att dra kortet igen.
 
Sedan blev det väldigt välplanerat när jag kom hem 2.30 inatt och skulle upp "tidigt" för att göra pannkakor med Sara innan vi skulle iväg på en picknick med LCC-gruppen. Herrejesus, nu har jag träffat de människorna de tre senaste helgerna och ganska många tillfällen utöver det de senaste veckorna. Att man inte tröttnar på varandra när man ses dag ut och dag in? Tja, det är väl ett tecken på att vi gör någonting rätt.
 
 

Kommentarer:

1 Anders Löfström:

Hat' gôtt......

Money makes the world go round
http://youtu.be/I8P80A8vy9I

Money money money
http://youtu.be/ETxmCCsMoD0

Kommentera här: