Washington National Harbor

Under veckan som gick så har jag till större delen varit ledig eftersom mina värdbarn har varit iväg hos morföräldrarna. Först hade jag planerat ett späckat schema i Chicago men flygen var något in i h-vete dyra och med tanke på hur nära jag nu är min resemånad (40 dagar idag!) så fick jag tänka om. Det fick bli ett par utflykter i området och mycket tid att bara ta det lugnt och ladda batterierna.
 
I torsdags packade jag därför ner min lunch och fick äntligen tagit mig ner till National Harbor. Det består cirkus endast av pariserhjulet i princip, men det spelade ju stor roll för mig. I och med att det knappt var något folk där nere så kunde jag sitta vid vattnet och bara vara filosofisk. Med några enstaka vindpustar kunde jag till och med känna en väldigt lätt saltdoft . . . Älskade B(v)ästkust!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Paopa:

Mmmmm salta vindar, vatten - du kan skatta dig lycklig

Kommentera här: