Vi låtsades i alla fall vara kulturella och kunniga

Visst är det väl ändå tanken som räknas va?
 
Natt på muséet, eller som vi vanliga döda brukar kalla det, dag på muséet. Eller tja, skall vi vara petnoga så är ju Smithsonian i sig egentligen mer som ett komplex av närmare 20 museum. Och när jag börjar räkna efter tror jag nu att jag har lyckats pricka av nästan alla efter det att jag och Elin var inne i stan en vända i lördags. Vi fick till och med kryssat av Taco bell framåt kvällen. Det var lyxmiddag på hög nivå, endast det bästa är gott nog! 
 
Jag hade kunnat sitta i timtal på Freers innergård om det inte bara hade varit så satans varmt här hela tiden. Det skall bli 37 grader imorgon (idag för er). Sedan luftfuktigheten uppepå det; det är bara att tacka och ta emot.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anders:

Kultur kan vara kul ibland

Kommentera här: