Tur i spel?

För en ca två veckor sedan så vann jag biljetter till att se Gavin DeGraw via en instagramtävling. Så i torsdags mötte jag upp Moa ute på Tyson's för någon timmas konsert. Alltså hur kul? Jag kan cirkus tre av Gavins låtar, men spontant känns det inte som om det spelar särskilt stor roll. Gratis är gott och han är en grym performer! Ungefär som Timbuktu här på ambassaden i julas, man kan knappt något men rycks ändå med i stämningen.
 
Jag blev dock otroligt chockad när jag hörde talas om hela grejen. Gavin DeGraw? På Tyson's? Ett köpcentrum? Det kändes ju som ett väldigt konstigt scenario med tanke på att han ändå är en relativt välkänd, stor artist. Men, med tanke på att vi fick se honom gratis så ska man väl knappast börja ifrågasätta. Det var ju uppenbarligen väldigt bra PR för alla de konserter som kommer att hållas på Tyson's under sommaren.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: