The big 1-0

 
Det är så otroligt skönt att känna att jag är inne i en genuint bra period just nu. Med 10 månader av upplevelser i ryggsäcken känner jag mig redo att närma mig slutet. Det skall bli så kul att komma hem igen, att få påbörja ett nytt kapitel och ett nytt äventyr. Hur klyschigt det än låter så ser jag fram emot det väldigt mycket. 
 
Magkänslan jag har för tillfället känns rätt. De kommande två månaderna fram till dess att jag beger mig mot västkusten och Hawaii skall jag nyttja till fullo. Även om jag vet att jag inte kommer att kunna göra exakt allt som jag ville under året så vill jag ändå känna att jag gjorde det jag kunde med de förutsättningarna jag hade. Om inte annat jag har lite resor kvar, 4th of July och annat smått och gott i området!
 

Kommentarer:

1 Anders:

Take it to the max, and live it

2 Annika:

Njut av dina sista månader! Även om du inte hinner/kan göra allt du planerat så finns USA kvar och alla möjligheter att uppleva och se ännu mer en annan gång, en annan resa.

Kommentera här: