"Patience is the key of joy"

Jag har lite så lagom dåligt samvete över att jag inte har bloggat på "God knows how long". Men det har hänt en hel del de senaste 6-7 veckorna, så ni får försöka ha lite tålamod med mig och inläggen som kommer strax. Åkte ganska troligen på en förkylning efter det att jag hade stått ute i kylan under nyår på Times Square så eftermiddagens planer blev inställda så att min hals kan kurera sig ett litet tag till nu innan alla rutiner går igång igen under veckan. Vad kan då vara bättre än att ta sig i kragen och slänga upp ett par blogginlägg om den senaste tiden? Är dock rädd att ni får bli utan en kronologisk ordning, bilder ligger huller om buller så det får bli en sak i taget!
 
Förhoppningsvis hinner jag klämma The Interview senare ikväll också! Har dock bara polkagrisar kvar av mitt svenska godis och det är jag inte sugen på . . . .
 
 

Kommentarer:

1 Annika:

Bara polkagrisar kvar? Du får lägga in en beställning om du vill ha något svenskt godis översänt. Vi ska väl, om inte annat, komma till skott och skicka över Metro-korten till dig snart.

Kommentera här: