Reselista

Hittade denna lista hos Kissie . . . .

1. Bästa resan? - Åååh, den är tuff. Har så många som har varit så bra på olika sätt. Frankrike med skolan var dock en riktigt häftig upplevelse!

2. Sämsta resan? - Hmm, har egentligen inte haft någon som har varit dålig rakt igenom. Minns dock att jag var magsjuk på väg till/första dagarna första gången jag var i Turkiet. Mindre kul.

3. Dyraste resan? – Jag ser väl lite hela USA grejen som en resa i sig, och med allt som betalades för att ta sig hit blev det ganska dyrt. 

4. Billigaste resan? – Franrike eller Belgien, genom skolan ju!

5. Roligaste resan? – Hade så kul i Stockholm med Amanda (och Ms Bladhbertz med syster också såklart!). Traska runt i Gamla Stan, löptur i Kungsträdgården. 

6. Mest spontana resa? - Turen till NYC med Emma. Blev bestämt en tisdag, bokade buss/hotell dagen efter och på lördagen åkte vi upp.

7. Den resan där jag shoppade mest? - Shoppade en hel del i Lyon faktiskt . . . .

8. Första resan som du kommer ihåg. - Har minnen av Gran Canaria, det var strax efter millenieskiftet. Hade väl visserligen gjort lite husvagnsresor innan dess men de är lite blurriga, minns inte riktigt vad vi gjorde vart.

9. Senaste resan? - New York över nyår. 

10. Drömresemål? – Någon söderhavsö, eller något i stil med det Kardashians har gjort haha! Minns att de vid något tillfälle hade bungalows mitt ute i klart, turkost vatten. Måste vara galet vackert, känns så exotiskt!

11. Plats du kan tänka dig att åka tillbaka till? - Är sugen på Bryssel konstigt nog? Men det är väl chokladen och våfflorna helt enkelt!

12. Bästa hotellet du har bott på? - Senaste gången på Rhodos, var någonstans på östkusten med Ving. Det var som en liten privat pool utanför altanen, vi var inte uppe vid den stora poolen mer än en gång för att åka rutchkana.

13. Sämsta hotellet? - Det vi bodde en natt i Lyon i kändes lite halvslitet, jag har haft väldigt tur annars. Det i New York med Emma var litet, men det var vi väl ändå medvetna om så det kan jag inte riktigt klaga på.

14. Det första du packar när du ska resa? (förutom passet) – Kläder skulle jag nog säga. Går inte i någon speciell turordning egentligen, blir mest att jag börjar plocka i garderoben och lägger i olika högar efter tillfälle.

15. Har du någon gång glömt passet? - Nej. Tack gode gud. 

 
Labor Day på Bethany Beach, DE. 
 

Kommentera här: