Glädjerus.

Humörsvängningar alltså. Från gårdagens depp är jag nu nästan uppe i varv? Helt knas verkligen. Hittills är dagen super, trots att barnen hade inställd skoldag idag med. Anledningen till min konstiga glädje över detta stavas dock play dates. Nu sitter jag liksom i rummet bredvid medans båda barnen har kompisar över. Än så länge kan jag leva med denna dagen.
 
Ska vi vara helt ärliga mot varandra blev gårdagen rätt så mycket bättre framåt kvällen faktiskt, det är inte bara dagen som har gjort mig gladare. Gick på bio med Elin och några tyska kompisar till henne och såg Fifty Shades igår kväll nämligen. På Court House. Så, ni hör ju där att det inte kunde bli annat är en bra mycket bättre kväll än det var dag. Omtalad film på den bästa bion. Ett vinnande recept! Men, humörsvängning igen. När jag kommer ut ifrån bion öppnar jag twitter och ser att skolan är inställd fredag. Så nu sitter jag här . . . .
 
 

Kommentera här: