"Maybe Christmas doesn't come from a store, maybe Christmas perhaps means a little bit more"

Grinchen, ja han slog huvudet på spiken. Julen blev ju helt klart konstig och upp och ner vänd, men jag uppskattar ändå att det var som det var.
 
Här firas ju allt på juldagen, men redan under julafton så började det som smått. Barnen fick öppna varsinn julklapp framåt kvällen, mormorn och morfarn kom och vi gick till kyrkan. Vi åkte runt och tittade på utsmyckade hus, jag och tjejen byggde pepparkakshus och det tittades på många julfilmer. Det spelades en biljardturnering (som jag änna vann!!) och jag Skypeade med släkten hemma. Det var så kul att se deras reaktioner på vad de fick av mig; mest stolt måste jag nog säga att jag är över pappas, så klockren!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anders:

Efter julklappsöppningen med allt papper på golvet, ser ju precis ut som hemma...

Kommentera här: