Shopping

Only got 20 dollars in my pockeeeeet. Lite så kändes det efter shoppingen på outleten i Maryland igår måste jag ändå säga, speciellt i och med att jag var den som shoppade mest. Illa! Men till mitt försvar så var faktiskt med mesta "nyttigheter", lite fräscha vårfärger, sneakers osv. Det är i alla fall vad jag intalar mig själv!
 
Sidenote: Drev en del med Elin om att vi nu är klara för att börja läsa juridik, unformen kan man ju sätta en bock bakom. Tänk egentligen på vad som så att säga ligger bakom stilen; något som inte alls känns helt ok. Visst, det är kvalitet på sakerna men hela det här "pappa betalar" och pressen om pengar, att ha rätt prylar. Knappast något man kan ställa sig bakom. 
 
 
Så ett snabbt urval av dagens shopping kommer här som ett brev på posten! Tja, ska vi vara helt ärliga tror jag att det är bäst för alla parter att inte se allt, det känns verkligen sorgligt. 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Annika:

Kul att få se bilder på shoppingen. Riktigt snygga saker. Bra köp säkert, även om det blev dyrt.....

2 Anders:

Vaaaaa pappa betalar???!!!

Kommentera här: