Min sista dag

Jesus, herrejävlar. Jag är klar som au pair. Finito. Nothing left. Jag har jobbat min sista dag.
 
Det knäppa är ju att jag verkligen inte kan få in det i huvudet. Oberoende av hur många gånger jag eller andra har påpekat det så kan jag inte fårstå att jag är klar med den här delen av mitt liv. Jag tror liksom att jag kommer att vakna upp som vanligt imorgon och göra mig redo för en dag med barnen. 
 
Inte det att jag skall sätta mig på ett plan och flyga iväg. Inte det att jag vid denna tiden imorgon kommer att befinna mig i Los Angeles. Inte det att jag har två galet roliga veckor framför mig. 
 
Barnen var i alla fall väldigt snälla idag, inga bråk. Vi var och bowlade på förmiddagen som en sista roliga grej, var och köpte froyo på eftermiddagen. Gulligaste tjejen var lite lurig imorse, jag fick varken röra mig kring datorn eller i hennes rum. Kring lunchtid kom hon ner med världen bästa avskedspresent, en scrapbook! Hade det inte varit för alla bilder på barnen i den hade jag visat den för er, men ååååååh vad söt den var. Den ligger redan högst upp på högen av saker som skall med hem till Sverige!
 
Shit, mitt liv som au pair är över.
 

Kommentarer:

1 Emma :

Har nog heller inte fattat att det snart är över !
Försöker få ett grepp om det, men det är helt omöjligt !
Njut av dina 2 veckors semester , du kommer älska det!

2 Anders Löfström:

Video diary, please!!

Kommentera här: