Från snapchat

Satan i gatan alltså! Snacka om att värmen har hittat hit. Jag och Moa satt ute i en park i ett par timmar kring lunch och prognosen hade sagt att det skulle bli 29 grader men det kändes som lite över det med tanke på hur solen gassade på. Förhoppningsvis får jag ytterligare ett par tillfällen under veckan att jobba på brännan; det skulle snarare vara otroligt om det inte blev så. 


Och vilken trip down memory lane det blev under eftermiddagen! Jag fick ställa upp för min värdfamilj och ta ett pass i McLean Little Leagues kiosk och med tanke på vad jag har gjort de tre senaste somrarna så var det game, set, match. Nu snackar vi visserligen ett pass om två timmar bakom kassan och inte ett pass om sex timmar i lunchrusning, men det behöver vi inte prata högt om. På något konstigt sätt var det kul, även om det många gånger var pest och pina att stå i Äventyrsgolfen. Kan man kalla det nostalgi om det är minnen från de senaste tre åren? 



Kommentera här: