Travel month itinerary

Nu när allt är bokat, och till större delen betalt, känns det okej att berätta planerna inför min resemånad. Det har nämligen vart en hel del fram och tillbaka med framförallt boende, men nu är det löst! Förhoppningsvis "jinxar" jag bara ingeting nu . . . . Ja, detta betyder att jag kommer hem och inte förlänger. Men mer om det senare. Som det ser ut nu tar jag cirka 2 veckor av min resemånad vilket gör att jag hinner hem innan september om jag kommer in på det programmet jag vill. 
 
7/8 Flyger till LA med Kaari. Spenderar dagen i Hollywood, på Walk of Fame etc. med Elin, Kaari och Emelie.
8/8-15/8 Western Sun Tour startar. Går bl.a. via Grand Canyon, Las Vegas och Yosemite med avslut i San Francisco.
15-16/8 Turistar ytterligare i San Francisco, om inte annat står Alcatraz på schemat.
16/8 Flyger till Oahu, Hawaii.
16-21/8 Är knappt en vecka på Oahu med Waikiki som bas tillsammans med Elin, Kaari och Emelie. 
21/8 Flyger tillbaka till Washington med Kaari.
 
Elin och Kaari känner ni ju till sedan tidigare, men Emelie är ny! Och om jag förstod det rätt kommer en tysk tjej från training school också att ta samma tour som vi; och även om vi inte alls har umgåtts trots att vi bor relativt nära så ska det bli kul att se hur hennes år gick. 
 
Men det jag självklart ser mest fram emot är kvalitetstid med några underbara vänner på platser som skall vara helt magiska! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla bilder kommer från Au pair adventures!
 

Kommentera här: