Vindarna vänder

Jag vet inte om jag borde skratta eller gråta när jag tänker tillbaka på den senaste veckan. Har vädret varit åt helvete eller har det varit underbart? Vi har nog legat på stadiga 15 grader och regn hela veckan. Alltså, det har varit skönt med förändringen. Det har annars varit en period med höga temperaturer och hög luftfuktigthet som helt suger musten ur en. Ett avbrott har varit skönt, men med alla barnens inställda aktiviteter har man blivit rätt rastlös. I och för sig har jag äntligen kunnat plocka upp A storm of swords och har redan plöjt igenom en tredjedel. Men ska det vända om igen, förmodligen tillbaka till åskans förlovade land. 

Ganska förklarligt har jag därför drömt mig bort till resemånaden under veckan. Hawaii kommer att bli så underbart, aktivititer åt höger och vänster i ett underbart landskap. Det ska bli så skönt att få ha den här utsikten framför sig under en vecka! 



Kommentera här: