"New York is always a good idea"

Jag hade ett par supermysiga dagar uppe i New York med Lotta! Det är så skönt att bara få fly verkligheten om än bara för ett litet tag. Jag fick kryssat att av par saker på min bucket list, så vi var i alla fall lite produktiva!
 
Själva nyår och tolvslaget firades på Times Square, det kan ni läsa om på min blogg på Bohusläningen som ni hittar HÄR. Snacka om en lång dag . . . .
 
 
 
 
UNAGI <3 <3 <3 <3 <3
 
 
 
 
 
 
 
Only in New York . . .
 
 
 
 
 
 
 
Jag får ont i hjärtat
 
 
 
Morotskaka med mandel (?!)
 
 
Tiffany's
 
 
 
 
 
 
 
Bakismat utan att faktiskt vara bakis är det bästa

Kommentarer:

1 Anders:

Här var det all-in, sushi, bagel, milkshake m m

2 Annika:

Det ser kallt men härligt ut!

Ser också fram emot en uppdaterad "bucketlist" på bloggen. Nu har du säkert bockat av en hel del sen förra uppdateringen.

Kommentera här: