"Gather together. Give thanks. Eat pie."

Varför jag inte tog fler bilder under Thanksgiving är ett mysterium. Det är egentligen ganska sorgligt när man tänker på det; det här är en av de högtider jag förmodligen aldrig kommer att få uppleva igen om när minnesluckorna börjar komma har jag inte mycket att kunna gå på . . .
 
Dagen var grymt bra i alla fall! Släkten och Jennifer kom hit för middag och ja, vi åt kalkon! Dock blev jag väldigt förvånad över det faktum att det inte var mer mat. Man har ju hört alla historier om all mat, men ska vi vara helt ärliga blev jag nästan lite besviken. Visst, nu var vi inte sådär jättemånga personer men när jag hör Thanksgiving så tänker jag på det avsnittet av Vänner när Monica lagar 4 sorters potatis. Men det klart, medias värld skruvar ju till allt!
 
Jag skrev ett inlägg under Thanksgiving på bloggen för Bohusläningen; vilket du kan hitta HÄR
 
 

Kommentarer:

1 Anders:

Birdie nam-nam.......

2 Annika:

Ja du vet väl hur Monica i Vänner är när det kommer till mat, städning mm. Inte mycket till verklighetsförankring där inte.

Och minnena har du säkert kvar inom dig, även om du är kort på foton från helgen.....

Kommentera här: