Paket hemifrån

Var och hämtade värdkillen från en av hans kompisar under eftermiddagen och som jag blev överraskad när jag så något sådär självlysande grönt utanför våran dörr! Jag har verkligen inte förväntat mig något det senaste, så det här var verkligen kul. Minuset är väl dock att jag fick godis. Vänta, skrev jag precis den meningen? Tja, med tanke på att jag har varit/är sjuk och därmed inte riktigt kan röra på mig så borde jag verkligen inte ens tänka på den där maraboun, de där geléhallonen och den där påsen tutti frutti jag ställde in i garderoben . . . . Queue the sad music.
 
En sak ni borde veta också, jag är rätt duktig på handstilar. Alltså, jag vet vilka som har skickat saker hit eller inte. Ni har ju i och för sig ett halvår kvar innan jag börjar köpa hem souvenirer från Hawaii. Bara FYI. *Emojin som skrattar så mycket att han gråter*
 
 
 
Mamma känner mig alltför väl . . . .
 
 
När mamma och pappa var här skaffade de sig dessa metrokort. Jag har ett som är mycket fulare (enligt mig). "Åh, kan inte ni lämna kvar era kort?". Det låg väl inte särskilt mycket bakom det egentligen, men nu sitter jag här med tre metrokort . . .

Kommentarer:

1 Iza:

Vad är metrokorten för något ? :O

Svar: Asså till metron och bussarna här :)
Elin Löfström

Kommentera här: