-

 
När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
För ett par dagar sedan när jag lyckades få till julklappsrim på engelska. Riktigt kassa, men jag gjorde det!

Har du gjort något på sistone som du inte gjort förr?
Snarare vad har jag inte gjort? Allt jag gör här i USA blir nytt; bara det att jag firar jul här är ju en grej.
 
Vad stör dig just nu?
Att jag inte har bloggat på skitlänge fast jag har lovat mig själv det. Vi snackar väl prestationsångest i grund och botten, ska jag skriva några rader och slänga fram ett par bilder får det inte bara bli hipp som happ. Någon kvalitét får det vara.
 
Vad åt du till middag igår?
Haha inget. All mat och efterrätt mitt på juldagen var inte att leka med.
 
Vad köpte du senast?
Saker att hänga i mina framtida julgranar, träningsbyxor på PINK och typ alla bodylotions från VS.
 
Något du bör ta tag i:
Livet.

Ett citat som passar dig:
"Sikta mot toppen, det är bättre utsikt där". Det är läskigt hur väl den stämmer in på mig.

En besatthet:
Sociala medier. Men till mitt försvar är det sätter att hålla kontakten med alla!!
 
Tre saker som du ska göra idag:
Gå på långpromenad med Kaari, sedan blir det bio med bruden och sedan ska jag satsa på att läsa ut "A storm of Swords.
 
 
Det tråkigaste som hänt i år?
Vart tufft att säga "bye bye for now" till alla, om inte det att jag träffade mina allra närmsta kompisar kvällen innan jag åkte.
 
Det bästa som hänt i år?
Det har hänt så mycket coolt här men det är ändå något speciellt med att ta studenten.

Tre senaste sms:
"Have you seen Into the woodss?"
"We're eating!"
"Ja, det går absolut! Du kan ha word och alla office programmen om du vill, annars kan man alltid spara i wordfiler när man användes Pages i Mac"
 
Nuvarande besatthet:
EOS läppbalsam, doftar uuuunderbart!
 
Mest romantiska som hänt på senaste:
Alltså Kaari var väldigt söt när hon ville ta med massa glass när jag hade tappat rösten för ett tag sedan.
 
Ett jobb du aldrig kommer kunna ha:
Typ hjärtkirurg? Du hr bokstavligen någons liv i dina händer.

Tre saker i din bokhylla:
Haha alltså jag har inte ens en bokhylla här, men det närmaste jag kan komma är väl ett bord i mitt rum och där står klassfotot från studenten, ett gott gäng böcker och ett brev som jag borde ha postat för längesen.
 
Något du inte gillar hos andra:
Människor som inte verkar ha någon egen vilja och bara följer andra.
 
En dålig sida hos dig själv:
Att jag, när det väl kommer till kritan, alltid måste prestera.
 
En maträtt du är sugen på prick nu?
En Jack Daniels hamburgare från TGIF fast med Max Friscobröd.
 
Helgplaner?
Av olika anledningar är det ganska öppet för tillfället med hoppas på att få träffa en kompis som är i DC över helgen och på amerikansk fotboll på söndag.

Kommentarer:

1 Anders:

Bra och annorlunda sätt att skriva blogginlägg på!

Kommentera här: